X
تبليغات

تصویر ثابت

سئو کلاه سیاه در برابر سئو کلاه سفید
loading...
YourAds Here YourAds Here

سئو سایت رایگان

بازدید : 20
شنبه 29 مرداد 1401 زمان : 17:14

سئو وب سایت در مشهد یک برنامه سئو رسمی و حقیقی در صنعت، تحت نام سئو کلاه سفید شناخته می شود. سئو کلاه سفید اصطلاحیست که برای توصیف نوعی از بهینه سازی به کار می رود که عاری از هر گونه تخطی از قوانین می باشد.

واضح تر بگوییم، گوگل داری مجموعه ای از باید ها و نباید هاست که آنها را به صورت دستورالعمل هایی معرفی کرده است. اگر از هر یک از این قوانین خواسته یا ناخواسته تخطی کنید، وب سایت خود را دچار ریسک جریمه شدن از طرف گوگل خواهید کرد. جریمه شدن بدین معنیست که وب سایت شما از نتایج جستجو به طور کلی پاک شده یا اینکه رتبه سایتتان به شدت افت خواهد کرد.

سئو کلاه سیاه چیست؟
سئو کلاه سیاه در طرف مقابل، اصطلاحیست که برای توصیف اقداماتی به کار می رود که بر خلاف استاندارهای و قوانین گوگل می باشد. هدف سئو کلاه سیاه، فریب الگوریتم های جستجو با استفاده از تکنیک هاییست که موجب افزایش شدید رتبه سایت در نتایج جستجو می گردد.

سئو کلاه سفید تنها راه منطقی در پیش روی شماست. موتورهای جستجو دارای الگوریتم های هوشمندی هستند که دیر یا زود این تکنیک ها را شناسایی کرده و سایت های خاطی را با جریمه شدیدی رو به رو می سازند.

به هر چیزی که در اینترنت گفته می شود اعتماد نکنید، مخصوصا دستورالعمل ها یا آموزش هایی که قول کسب نتایج سریع را می دهند. سئو برای کسب نتایج خوب نیاز به زمان زیادی داشته و بعد از رسیدن به نتیجه نیز می بایست برای حفظ آنها زحمت زیادی کشید.

چرا سئو مهم است؟
سئو به دلایل زیادی مهم است، اما مهمترین دلیل آن کسب رتبه های بالا در نتایج جستجو و در نتیجه کسب ترافیک بیشتر می باشد. ترافیک کسب شده از نتایج جستجو، ارزشمند ترین نوع ترافیک برای هر وب سایتی است، چرا که بیشترین نرخ تبدیل کاربر به مشتری را به همراه دارد.

طبق آخرین آمار گوگل، بیش از چهار میلیون جستجو در ثانیه در این موتور جستجو انجام می شود. لحظه ای تامل کرده و تصور کنید که این عدد چه معنی داشته و چگونه می تواند موجب تغییر در کسب و کار شما گردد، مخصوصا اگر تنها درصد بسیار کوچکی از ترافیک به دست آمده از آن نصیب سایت شما گردد.

موتورهای جستجو چگونه کار می کنند؟
به زبان ساده، پایشگرهای (خزنده ها) گوگل به جستجو در وب پرداخته و صفحات آن را به ایندکس خود اضافه می کنند. وقتی کاربری به جستجوی عبارتی در گوگل می پردازد، الگوریتم آنها سعی در یافتن بهترین پاسخ ها کرده و آنها را در صفحه نتایج جستجو نمایش می دهد.
اگر تنها صفحات کمی در ازای هر عبارت مورد جستجو وجود داشت، با مشکلی نیز رو به رو نبودیم و گوگل همه آن حداکثر ده مورد را در صفحه اول خود نمایش می داد. اما همانطور که گفته شد، هزاران صفحه درباره یک موضوع به خصوص در اینترنت وجود دارند و الگوریتم گوگل موظف است که بهترین ها را انتخاب کرده و آنها را به ترتیب به کاربر نمایش دهد.
اگر در زمینه سئو تازه کار هستید، مجبور به درک همه این تئوری ها در حال حاضر نیستید. اطلاعات زیادی در این باره وجود دارد و ما می دانیم که خیلی از آنها بسیار گیج کننده هستند. مواردی که هم اکنون می بایست آنها را درک کنید عبارتند از:

چرا کسب رتبه بالاتر در گوگل مهم است؟
سئو داخلی: چه محتوایی در وب سایت منتشر کرده و چگونه به آن ساختار بدهیم، به گونه ای که قابل خواندن و درک برای موتورهای جستجو باشد.
سئو خارجی: لینک سازی و دیگر تکنیک هایی که با هدف ارتقا سایت و حضور هر چه بیشتر آن در سایر سایت ها انجام می شود.
بهترین راهکارها در سئو دامنه
از به کار بردن خط تیره و سایر جدا کننده ها در دامنه خودداری نمایید. اگر به هر دلیل مجبور به استفاده از خط تیره در نام دامنه هستید، بیش از یک خط تیره به کار نبرید.
دامنه هایی با عنوان یکسان با کلمات کلیدی دیگر امتیازی را به همراه ندارند. در گذشته اگر دامنه های با نام seotutorial.com داشتید، از امتیاز زیادی برای رتبه بهتر در نتیجه جستجو عبارت seo tutorial (به معنی آموزش سئو) برخوردار بودید. اما این فاکتور دیگر وجود ندارد.
دامنه های اختصاصی بهتر هستند. بهتر است که دامنه انتخابی شما در وبسایت خودتان از آن میزبانی شود، به جای آنکه ساب دامینی از یک پلتفرم دیگر باشد. به عنوان مثال دامنه mydomain.com به دامنه های دیگری مانند mydomain.wordpress.com یا mydomain.medium.com ارجحیت دارد.
از یو آر ال های مطابق با اصول سئو استفاده کنید. یو آر ال های سایت می توانند داری خط تیره باشند، اما آندرلاین پیشنهاد نمی شود. بهتر است که یو آر ال های صفحات سایت به دور از کلمات غیر ضروری بوده و قابل فهم باشد.

جمع بندی
سئو و دیجیتال مارکتینگ، مجموعه ای از از قوانین هستند که همواره در گذر زمان تغییراتی می کنند. هر هفته تغییرات جدیدی به الگوریتم ها اضافه شده که به صورت مستقیم یا غیر مستقیم بر روی سئو تاثیر می گذارند. اما مبانی سئو در 15 سال اخیر بدون تغییر مانده اند.
مطالبی که در این آموزش کامل سئو به بحث درباره آنها پرداختیم، اشاره به مهمترین جنبه های سئو داشتند تا با استفاده از آنها بتوانید تصویر واضحی از فعالیت های پیش رو را برای خود ترسیم کنید. همانطور که در ابتدای مطلب نیز ذکر شد، سئو کار زیادی را طلبیده و یک فرایند یکباره محسوب نمی شود.

آنهایی که از شهامت بالایی برخوردار هستند، قادر به کسب ترافیک کافی از موتورهای جستجو و راه اندازی کسب و کار آنلاین خود می باشند، بدون اینکه نیازی به هیچ تبلیغاتی داشته یا نگران کسب مشتریان جدید باشند. آنهایی که به دنبال مسیرهای میانبر بوده و صبر و اراده ای برای انجام کارها ندارند، مطمئنا از سئو منصرف شده و درجا خواهند زد.
در نهایت اگر در انبوهی از اطلاعات قرار شده و نمی توانید کار درست از غلط را در سئو تشخیص دهید، می توانید از مشاوره سئو رادزاد بهره ببرید. با استفاده از خدمات مشاوره سئو ما می توانید مراحل بعدی کار را تشخیص داده و همینطور به پاسخ سوالات خود برسید. همچنین رادزاد، برای افرادی که به دنبال آموزش سئو به صورت تخصصی بوده و قصد سئوکار شدن دارند، دوره آموزش خصوصی سئو را برگزار می کند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 4
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 66
  • بازدید کلی : 340
  • کدهای اختصاصی