سئو وب سایت در مشهد البته موتورهای جستجو معمولا نحوه عملکرد این الگوریتم ها را فاش نمی کنند و ما با برخی از این گزینه ها آشنا هستیم. با این حال، سئو باید تا حد امکان در مورد آنها اطلاعات داشته باشد. در ادامه با جزئیات بیشتری در مورد دانش و مهارت های فردی که در زمینه سئو کار می کند صحبت خواهیم کرد.
اگر قصد دارید در صنعت سئو کار کنید و می خواهید یک شغل سئو پیدا کنید، باید درک کلی از نحوه کار موتورهای جستجو و همچنین جزئیات نحوه بهینه سازی وب سایت خود داشته باشید و ما این دو زمینه را پوشش خواهیم داد. بعدا .
یک متخصص سئو می داند که موتورهای جستجو هنگام جستجوی یک عبارت، سعی می کنند بهترین نتایج ممکن را به کاربر نشان دهند. با این حال، کاربران به یک معنا مشتریان موتورهای جستجو هستند و اگر پاسخ سؤالات و جستجوهای خود را پیدا نکنند - یا به سختی آنها را بیابند - تمایل کمتری به جستجو خواهند داشت.
وب سایت های قوی و قابل اعتماد در اولویت هستند.
بحث در مورد قدرت و اعتبار یک سایت بیشتر مربوط به قدمت سایت و بک لینک هایی است که از سایت های دیگر دریافت کرده است. این بک لینک ها توصیه هایی برای یک وب سایت هستند. کمیت و کیفیت بک لینک ها بسیار مهم است. لینک های سایت های مشکوک یا تحریم شده توسط گوگل می توانند عواقب جدی برای یک سایت داشته باشند. از طرفی دریافت لینک از سایت های معتبر مرتبط با سایت شما می تواند به رشد شما کمک زیادی کند.
یک متخصص سئو می داند که ایجاد محتوای مرتبط با جستجوی کاربر کافی نیست. یادآور میشویم که گوگل قصد دارد بهترین محتوا را به کاربر نشان دهد، بنابراین محتوای شما باید مناسبتر از مقالات مشابه برای رتبه اول باشد. به عنوان مثال، در مورد مقاله ای در مورد نحوه ساخت ماسک در خانه، باید یک مقاله جامع بنویسید تا کاربران پس از مطالعه آن مقاله و رسیدن به هدف خود مجبور به مطالعه مقاله دیگری نباشند.
دانش دیگری که یک متخصص سئو باید داشته باشد:
اما کلمات مناسب کدامند؟ یک متخصص سئو باید کلماتی را که افراد جستجو میکنند به مقدار معقول انتخاب کند تا ترافیک خوبی به وب سایت داشته باشد. علاوه بر این، این کلمات باید ارزش تجاری داشته باشند، یعنی کاربری که آنها را جستجو می کند نوعی مشتری بالقوه است که احتمالاً به یک مشتری واقعی تبدیل می شود. در نهایت، کلماتی را انتخاب کنید که رقابت سئوی زیادی برای آن کلمه یا عبارت ندارند.
سئو ایجاد و سازماندهی محتوا بر اساس نیازهای کاربران است. کلمات کلیدی در عنوان و عنوان فرعی استفاده می شود. یک توضیحات متا ایجاد کنید که توصیفی تر باشد. تصاویر را فریز کنید و آنها را با متن جایگزین کنید. همچنین بسیاری از فعالیت های داخلی وجود دارد. بنابراین، درک HTML بسیار مفید است.
برای اینکه موتورهای جستجو بتوانند وب سایت شما را رتبه بندی کنند، ابتدا باید آن را پیدا کنند!
جمع بندی
با استفاده از نقشه سایت و فایل robots.txt، سئو سایت شما را به گوگل معرفی می کند و به ربات ها می گوید که کدام صفحات را ایندکس کنند و کدام را نادیده بگیرند. همچنین باید سعی کند با استفاده صحیح از کاربرانی که در وب سایت ایجاد می کند، ترافیک و نرخ تبدیل را افزایش دهد. به عنوان مثال افزایش سرعت بارگذاری صفحه یا انجام فرآیند به گونه ای که محتوا به درستی نمایش داده شود و بتوان از آن در تلفن همراه استفاده کرد. همچنین جنبه های منفی سایت مانند داشتن لینک های شکسته که به جایی ختم نمی شود را به حداقل برسانید.
